24 Kasım 2015 Salı

Okullar İçin Uzaktan Eğitim Önerileri

İlköğretim, ortaöğretim ve liselerde öğrenciler hali hazırda örgün eğitim görmekteler. Ders tekrarları, sınava hazırlık gibi çalışmalar için okullar okul saatleri çıkışında, hafta sonları etütler kurslar açmaktalar.
Bir okulun uzaktan eğitim ile etütleri vermesi okula ve öğrencilere fayda sağlar mı?
  • Öğrenciler hafta içi yaklaşık 6-7 saatlerini okulda geçirmekteler dolayısıyla etütler, ders tekrarları, birebir çalışmalar için uzaktan eğitim daha ilgi çekici olmaktadır. Canlı Dersler ile sanal sınıfta öğretmenleri ile buluşan öğrenciler evlerinin rahatlığında yol, trafik ile uğraşmadan derslerini tekrar edebilirler. Kurumunuzun uzman eğitmenlerinin vereceği canlı dersler video haline getirilerek öğrencilerin canlı dersten sonra da konuları tekrar etmelerini sağlamış olursunuz. Doküman, ödev paylaşabilir, online denemelerle öğrencilerinizin öğrenmesini pekiştirebilirsiniz.
Örgün eğitimin uzaktan eğitim ile desteklenmesi bir dezavantaj mı?
  • Tüm uzmanlar eğitimde çeşitliliğin öğrenmeyi pekiştirdiğini savunmaktadır. Örgün eğitimi uzaktan eğitimle desteklemekle öğrenci ilgisini arttırarak başarının artmasını sağlayabilirsiniz. Sizlerin hazırlayacağı , Canlı dersler, videolu eğitimler, dokümanlar ve online sınavlar sayesinde internet ortamında derslerin tekrar etme zevkiyle öğrencilerinizin başarılarını arttırabilirsiniz.
Uzaktan Eğitime geçmek okula fazladan bir maliyete sebep olur mu?
  • Etütler için okulun açık kalması, servis araçları ile yaşanan problemler gözönüne alındığında Campusium Uzaktan Eğitim Yazılımı sizler için düşük maliyeti ile çözüm yaratmaktadır.
  • Campusium Uzaktan Eğitim Sistemi kurumunuza ait bir internet adresi üzerinden çalışır ve tamamen size aittir. Campusium yazılımı ile öğrencilerinizi sınıflarına göre kaydedip, o sınıflarla canlı dersler, videolu eğitimler, doküman paylaşımı ve online sınavlar yapabilir ve tüm kullanıcı hareketlerini raporlayarak geri dönüşler alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder